Alexa'nın Önemi (Mutlaka okuyun)

alexa'nın önemi


Alexa internetde yer alan milyonlarca internet sitesini trafiğini baz alarak bu siteleri bir sıralamaya koyar.Alexa neden mi önemli reklam veren kuruluşlar alexa ya bakarlarda ondan alexa sıranız kötüyse pek bir şey beklemeyin. Alexa sıranızı öğrenmek için alexanın kendi sitesinden bakabilirsiniz yada google'a wm aracı yazarak oradaki internet sitelerinin herhangi birinden bakabilirsiniz.Eğer sıranız alexa da gözükmüyorsa alexaya internet sitenizi eklemeniz gerekiyor. Alexa google da yükselmenizi sağlıyacaktır. Alexa dünyanın en iyi sıralamasını yapan bağımsız bir kuruluştur.

Alexa toolbar ı yüklemenizi tavsiye ederim. Çünkü herkezde toolbar olursa hepbirlikte daha hızlı yükseliriz ben yükledim ve faydasını gördüm alexaya internet sitemi ilk kaydettiğimde yaklaşık 2 hafta önce 27 milyondaydım  dünya sıralamasında türkiye sıralamasında ise 189 bindeydim.Şuan dünyada 6,295,693 sıradayım türkiyede ise 67,475 sıraya geldim bence 2 haftada iyi bir ilerleme alexa toolbar gerçekten çok işe yarıyor arkadaşlar hep birlikte hızlı yükselmemizi sağlıyacaktır.

Zaten dünyadaki bir çok  webmaster bu toolbar ı kullanıyor.Bu toolbarı yüklemek saniyelerinizi alıcak arkadaşlar google a alexa toolbar yükle yazın ilk çıkan bölümden saniyeler içinde yükleniyor.
Tabi toolbar'ı yükledikten sonra 10 dakikada bir sayfanızı girin yazılarınızdan birine bakın 10 dakikada bir farklı farklı sayfalara girin kendini  blogunuzun . Bu sayede dahada hızlı yükselirsiniz.Arkadaşlar aşağıda da gördüğünüz gibi toolbar böyle bir şey hangi siteye girerseniz girin o sitenin dünyada kaçıncı türkiyede kaçıncı onu rahatlıkla görebilirsiniz.Alexa, toolbarları çok dikkate alır çünkü verilerin önemli bir kaynağını buradan gelir.

alexa toolbar
Alexa birde internet sitenizin yada blogunuzun aldığı yorum sayısına da dikkat eder olumlu yorum sayısıda çok önemli olumsuz yorumlar ise sıralamada düşmenize sebep olur. Arkadaşlar bir sorunuz var ise yorum yapmayı unutmayın.Yorumlarınızı bekliyorum.



Paylaş

kendini geliştir

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder